[Talk-cz] [Fwd: Auto-discard notification]

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Pondělí Září 24 16:46:43 UTC 2007

Ahoj,

nevi nekdo o nejakem univerzalnim systemu, kde by fungovalo paralelne
forum i mail list? Myslenka je takova, ze se kazda zprava mailem ulozi
do fora a kazda zprava z fora se rozesle na ml.