[Talk-cz] Funguje UHUL ortofoto?

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Neděle Duben 13 14:23:05 UTC 2008

vvvvv

Jáchym Čepický:

ahoj,
zase prý zmizelo orthophto z WMS služeb UHULu.Můžu se zeptat, jestli
jsou někde uklizené nebo už se s jejich zveřejněním nepočítá?

Josef Fryml:

zjistím co se děje , ale děláme nějaké úpravy na hosting serveru u ČRa.
Potom taky migrujeme nové OPRL .
Napíšu v pondělí
pepa

^^^^^

Zatím to tedy vypadá, že jsme prozatím bez orthophota [1]

[1]
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Czechia/free_map2osm#WMS_Cenia_-_ortofotomapa