[Talk-cz] Funguje UHUL ortofoto?

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Duben 14 13:12:19 UTC 2008

WMS černobílé budou asi za 10 dní ( příští týden dorazí nové disky )

Na barevné ortofoto není smlouva na WMS - takže to nemůžeme zpřístupnit

S pozdravem
Ing. Josef Fryml
technický náměstek ISaT ÚHÚL Brandýs n/L

-----Original Message-----
From: Jachym Cepicky [mailto:jachym.cepicky na gmail.com]
Sent: Monday, April 14, 2008 1:55 PM
To: FRYML Josef Ing.
Subject: RE: orthophoto

ahoj,

v principu - nám barevné fotky nevadí, jde jenom o to, jestli je můžeme
použít jako podklad pro ověřování zmapovaných cest a silnic, případně,
digitalizovat nad nimi silnice nové (pokud tam zatím nemáme záznam z
GPSky).

Budou podmínky použití barevných orthofot stejné, jako těch černobílých?

díky za info