[Talk-cz] Lokalizace JOSM

Kubajz kubajz na kbx.cz
Středa Duben 23 09:25:17 UTC 2008

Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze je pro toho, kdo uz vi o co jde. Pro
zacatecnika je to pomerne obtizne se v tom orientovat. Sam jsem v tom
tapal pomerne dlouhou dobu, a to se povazuju za cloveka, ktery do
vetsiny problemu pronikne hodne rychle.

Ovsem napad, jak to zjednodusit museji prinest prave zacatecnici.

Jak by sis predstavoval ten navod/popis Vasku, Bikere? Co vam konkretne
chybi? Pomohlo by treba kratke ukazkove video na youtube nebo tak neco?

Michal Kovar napsal(a):
> Vzdyt je to na wiki pomerne slusne popsana, leckdy i s obrazkama

>>> cestiny. Rad se pridam, ale nevim jak nato. Kdysi jsem si vymenil par