[Talk-cz] pokusny import lesu

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pondělí Srpen 4 14:47:18 UTC 2008

hanoj writes:

> Ahoj
>
> 1) generalizace UHUL lesu je pro moje oko vyhovujici. pekna prace.
> Originaly by mohly byt nekde vystaveny ve vhodnem a jednoduchem
> souborovem formatu (treba shapefile).

Shapefile muzu udelat. Diry v nem neumim, ale snad to nekde najdu.

> 2) a co na to JOSM, jaka bude jeho pouzitelnost v nejakem mensi
> oblasti (napr. okres)?

Tak to si nejsem jisty. Pri nacteni vetsi oblasti ma JOSM docela problemy.
Kdyby se to dalo v JOSM nejak filtrovat, bylo by to asi lepsi.

> 3) co je to za format MXF?

To je muj format, ktery pouzivam. Nekdy by to mela byt navigace... Aktualne
jsem si zaregistroval degu.cz (jako OSMak degu...) Je to v podstate OSM s
prostorovym indexem, R/W moznosti a velmi dobrou komprimaci. Nic
standardniho...