[Talk-cz] pokusny import lesu

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Úterý Srpen 5 08:59:41 UTC 2008

Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> Vzhledem k tomu ze jsem cely ten import nahral do josm najednou, tak s

Opravdu?
Coz o to, "nahrat" to do josm problem nebyl, SAXu je to jedno a vysledny dataset
zabiral kolem 200MB RAM, ale jak doslo na prvni vyrenderovani ve wireframe modu,
pocitac funel a funel a stale nebylo hotovo.
Dle stacktrace byl asi nejvetsi problem v tom, jak SimplePaintVisitor sestavuje jednu
velikou Path2D. MapPaint to same, vyrenderovani jsem se nedockal.

BTW: josm-ng nahral vpohode, celou CR vyrendroval za ~300ms a moje lokalni, necommitnuta verze
maluje i diry v multipolygonech...
--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!