[Talk-cz] pokusny import lesu

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Úterý Srpen 5 19:33:07 UTC 2008

Me to pripadlo lepsi v tom, ze se odstrani alespon nejkriklavejsi
chyby v mistech, ktere nikoho kdo prispiva do osm nezajimaji. Kdyz uz
to nikdo nechce alespon zbezne kontrolovat, tak bych alespon pockal
alespon den, nez se zacne uploadovat. Treba nekdo objevi nejake
problemy, ktere by se pozdeji hure resily.