[Talk-cz] pokusny import lesu

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Středa Srpen 6 21:12:49 UTC 2008

Jiri Klement napsal(a):
> Ja jsem zrovna douplodoval, takze beru posledni dve - 28 a 29.

Vy jste teda rychlici. Jestlipak jste se na to po sobe aspon trochu podivali?
Ja tu svoji 015 (co byla na serveru na to tata) stale jeste ucesavam...
Mel jsem tam nejake prekryvy se stavajicimi lesy a taky rusim "diry na silnici",
coz je v JOSM docela pakarna*. Take se nabizi uzasna moznost domalovat ty silnice,
co v databazi chybi, ale je na ne "tunel" v lese - takovou silnici podle ortofoto
nenamalujete.

Kdyz uz jsme u toho, jak byste resili silnici na kraji lesa?
Zatim jsem to nedelal, ale primo to krici po tom, aby way a prilehly les
sdilely nody....

*) sloucit dva polygony:
- vybrat dva stycne body na prvnim polygonu, split way, smazat jednu way
- vybrat dva stycne body na druhem polygonu, split way, smazat jednu way
- bud domalovat dve propojovaci waye nebo zmergovat stycne body
- join way - spojit dva vysledne skoropolygony
- celou dobu davat pozor na relace
Neumi to nekdo lepe?

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!