[Talk-cz] mapnik update

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Středa Srpen 13 12:47:51 UTC 2008

Tak jsem se po delsi dobe dostal k pocitaci a co nevidim :) Spenat je fakt
peknej. Image of the week myslim potrebuje nejakou originalitu, takze asi
ne. Nekdy zkusim sepsat par poznamek o lesich do Wiki jak nekdo psal, ale
pristup do Wiki nemam.

Ale napad, byt Czechia Team v image of the week, se mi libi. Mate nekdo
nejaky zajimavy napad, ktery bysme mohli dotahnout?

Co me napadlo:
Plugin do JOSMu, ktery umi z CUZK automaticky obkreslit baracek jednim
kliknutim (najit hrany, identifikovat zajimave rohy, vytvorit polygon,
omarkovat jako building). Timto by se teprve kreslili baracky. Co vy na to?
Jeste se taky musim podivat na ty mapy, ja je jeste nevidel :)