[Talk-cz] mapnik update

Michal Kovar megabordel na seznam.cz
Středa Srpen 13 14:51:21 UTC 2008

No kdyby nekdo umel napsat obycejnou konverzni utilitu DWG(DXF) => GPX,
KML nebo podobne, dalo by se delat spousta veci - tyhle pluginy uz davno
existujou - a velmi kvalitni a je ztrata casu to znova objevovat a psat
pro JOSM. Celej vcerejsek jsem stravil hledanim nejaky bodobny konverzni
utility, ale marne.