[Talk-cz] Podkladové mapy C(ÚZK

JV j.v.2 na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 14 14:58:10 UTC 2008

Zdravim,
S-JTSK vraci spravne, jsou v nem ulozena zdrojova data (a bylo by smutne kdyby to zrovna u katastru bylo blbe). O moznych posunech proti ortofotu jsem uz psal - to je ale vec polohove presnosti ortofota nebo orientacni mapy parcel (u puvodnich podkladu vedenych napriklad v Gusterbergu).
Ty chybne posuny budou opravene v historicky kratke dobe - doufam :-)

J.Vesely