[Talk-cz] import lesů - díry a mýtiny v Mapniku

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Středa Srpen 20 21:53:55 UTC 2008

Ahoj,

možná jste si všimli, že Mapnik neukazuje díry v lesích. Martin Vidner
mne upozornil, že Mapnik vyžaduje, aby díra byla nakreslená v obráceném
směru, než objekt. Jako příklad má sloužit budova Invalidovny, kterou
Mapnik nakreslil dobře.

Podíval jsem se proto na jedno z míst, kde jsem na to narazil: rybník
Prkenný (ještě není ve vyhledávací db) u samoty Sednička. Jak samotný
masiv lesa, tak i díra v lese (tam, kde se nachází rybník) jsou ve směru
hodinových ručiček.

Mohu to zde pokusně ověřit otočením, a za týden uvidím, ale na otočení
všech děr v lesích by to poté chtělo někoho zkušenějšího.

Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx