[Talk-cz] Import skript z uir_adr (fwd)

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Středa Srpen 27 11:09:41 UTC 2008

Pavel Machek napsal(a):
> Spechat se neda, pocitace jsou pomaly; ta konverze by mela trvat 10+ hodin...

O to nejde. Jeste jsme se nedomluvili jak to ma vypadat a ty si tu hazis
outer joinama nad CSV v bashi ;-)
Stejne to nakonec nejlepe provede Tomas Kolda (vid ;-)) protoze uz ma v databazi
i ty 3+ roky updatu a u nej ten outer join pobezi asi tak 130ms.

> Na pochlapeni UIR_ADR bych moc nespolehal.

Hmm, pravda, vsechny updaty dohromady daji necelych 24 tisic nove dodanych
souradnic existujicich adres a vseho vsudy 9 (devet) novych adres ktere
maji i souradnice.
Takze z hlediska souradnic jsou relevantni jen updaty 442, 497, 606, 607 a 6

> Ten ADRESA_KOD by mel pro updaty stacit, ne?

Ano

> Anyway, tady je dalsi vzorek, mel by byt oznacen podle debaty na
> tady, takze pokud jsem neco udelal blbe, reknete...

Udelal. Vychazis ze 4 roky starych dat. Viz prvni odstavec.
(Tim nechci nijak krotit tvoji kreativitu, jen ji mirne nasmerovat.
Pokud to mergovani updatu taky napises v Bashi, jsi borec ;-)
Teda ne ze by to neslo...)

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!