[Talk-cz] Číslování domů

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Čtvrtek Srpen 28 06:10:05 UTC 2008

> Tak se na vesnicich nastavi jen addr:housenumber. (Zaznam je stale
> jednoznacny; ve mestech existuji 2 cisla, tak
>
> popisne->alternatenumber
> orientacni->housenumber
>
> . Na vesnicich existuje jen jedno cislo, a proto
>
> popisne->housenumber.
>
> Jiny pripad nenastava -> neni problem.
>                                                                Pavel
> --

Tak jsem provedl další výzku a entropie narůstá:
- Na jedné ulici mohou být domy které mají přiděleny jak č.p. u č.o.,
tak i jenom č.p. (a do toho samozřejmě ještě domy s č.ev.).
- V Praze se č.o. používají jen někde.
- Jediné č.p. může mít přiřazeno více č.o.
- Č.o. mohou mít ještě přidaná indexy (tedy např. 13a, 13b).
No a samozřejmě pokud nebudeš každý baráček ověřovat v uir:adr,
nemůžeš si nikdy být jistý, jestli ten dům to č.o. má nebo ne.
Prostě ty č.o. v tom dělají bordel. Jediná jejich výhoda je, že jsou
to někdy pěkná malá čísla :-)

Firmy lidé si do adresy píší co se jim líbí a v pořadí naprosto
náhodném (nechtěl bych dělat pošťáka ;-)).
Cílem je aby takový neprosto neznalý pošták-nováček mohl vzít  GPSku
nebo mapu a všechny ty adresy našel.

=TT=