[Talk-cz] Číslování domů

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Čtvrtek Srpen 28 09:12:14 UTC 2008

Kubajz píše v Čt 28. 08. 2008 v 10:12 +0200:
> Novostavby bloku domu v Kunraticich maji jedno CP a nekolik CO. To by
> bylo logicke - je to jedna budova a ma asi deset  vchodu do oddelenych
> casti s byty... To znamena, ze aby postak byl schopen dorucit, je
> bezpodminecne nutne uvest obe cisla.
> A pak jsme jeste zapomneli na provizorni stavby :) V okoli jsem jich
> napocital asi pet. Nejaka cisla maji - jsou to cisla evidencni?

Vypadá to ještě zamotaněji. Na vesnicích má někdy každá rodina v chalupě
s více vchody vlastní č. p. Zřejmě to souvisí s tím, že i pozemek pod
chalupou má dvě katastrální čísla (a tedy i pravděpodobně dva
vlastníky).

Na 49,0998 14,7487 jsem našel stavbu (zadní trakt jedné chalupy), která
má v KN zapsáno "bez c.p./c.e.".

Vedle stojí chalupa, a ta má dvě čísla popisná.

Na 49,0995 14,7482 je další "bez c.p./c.e." (kostelík). Hned vedle
ještě další budova (prodejna spojená s hospodou a sálem). Ta má dokonce
dvě čísla popisná a dvě značky "bez c.p./c.e.".

Jediné, co je přítomné vždy, je číslo začínající "st." (zřejmě číslo
stavebního pozemku, pro účely OSM nevhodné).

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx