[Talk-cz] Turisticke znacky

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 20:04:08 UTC 2008

> Aha, maji to ve zvlastni vrstve (musi se zaskrtnout v menu "+" na
> http://www.freemap.sk/). Podivam se na to.

Jsem se spatne vyjadril, myslel jsem zahrnout i tagovani pouzivane
slovaky, napriklad marked_trail='red' a podobne. Ale kdyz si zminil to
+, mozna by bylo lepsi spustit web pododny freemap.sk, ktery by mel
turisticke znacky jako zvlastni vrstvu. Diky tomu by bylo mozne pouzit
uz vyrenderovane mapy z mapniku/osmarenderu, takze by na server nebyly
kladeny tak velke pozadavky.