[Talk-cz] udr-adr data

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pátek Srpen 29 10:29:55 UTC 2008

Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> No, myslim ze pravidla ceskeho pravopisu jsou irelevantni -- obec se
> jimy ne nutne musi ridit.

To je nesmysl. Pak by postradala smysl. Odmitam se ridit heslem, ze
stokrat opsana hovadina je pravdou. Pokud mi nekdo bude tvrdit, ze je
nutne psat Karlovo Namesti, tak to vzdycky opravim... Tudiz bych rekl,
ze obce se jimi mozna neridi, ale my se jimi ridit budeme...
Navic sporne psani je jen u par mist, vetsina nazvu je naprosto primocara.