[Talk-cz] import UIR-ZSJ a pouzitelnost UIR-ADR (dlouhe)

Kubajz kubajz na kbx.cz
Sobota Únor 2 09:48:28 UTC 2008

Ahoj,

CDcko mi dorazilo, zkusmo jsem se podival na data v ulici, kde bydlim a
vypada to dobre.
Vymyslel jsem algoritmus, jak vygenerovat mapu ulic. V podstate se udela
polygon, ktery bude jako jednu "stranu" mit popisna cisla suda a druhou
stranu jako popisna cisla licha serazena vzestupne . Konce pak propojim
a vznikne uzavrean oblast vymezujici ulici. Dovnitr polygonu pak vepisu
nazev ulice.

Udelal jsem jednoduchy wms serer (ogcserver mi proste nebezi) a mel by
fungovat pod JOSMem - zatim tedy cte data ze soucasne databaze, ale
pozdeji bych ho nasmeroval na databazi ulic.

http://kubajz.kbx.cz/junk/wms/?

Vraci PNG.