[Talk-cz] import UIR-ZSJ a pouzitelnost UIR-ADR (dlouhe)

Kubajz kubajz na kbx.cz
Sobota Únor 2 23:50:08 UTC 2008

Ted to pro zmenu nebezi vubec, pac jsem se v tom pohrabal. Opravim to az
zitra.

Pokud se nepletu, tak JOSM umi delat dve projekce dat - zkus ji
prepnout, jestli to nebude lepsi...

Jinak proti ortofoto mape jsou data renderovana mapnikem spravne, takze
by nemel byt problem v mapniku a wms...