[Talk-cz] import UIR-ZSJ a pouzitelnost UIR-ADR (dlouhe)

hanoj enemy na mail.muni.cz
Úterý Únor 5 08:10:48 UTC 2008

Pokud jsem to dobre pochopil, tak tvoje uprava umi predzpracovat velkou
datovou sadu a nasledne ji pred vykreslovanim efektivne redukovat na
zobrazene okno + odpovidajici detaily meritku.

Testoval jsem CzechiaOSM (100MB) a nejakou datovou sadu stazenou pres
JOSM z (3MB). U te 3MB bylo zrychleni pozorovatelne od mensich meritek,
u detailu to bylo stejne.

Dobra prace, asi ne kazdy devJOSMak se zivi cim ty.

hoj
hanoj