[Talk-cz] OSMProcessor.jar (was Re: import UIR-ZSJ a pouzitelnost UIR-ADR (dlouhe))

Kubajz kubajz na kbx.cz
Středa Únor 6 07:47:32 UTC 2008

Pokud ten jar nerozbalis zipem, tak je poskozeny. Jar je totiz vicemene
zip archiv.

btw: programu, ktere nereaguji na unixove standardni prepinace je cela
rada a nedovolil bych si o nich rict, ze jsou crap.