[Talk-cz] OSMProcessor.jar [update]

BH singularita na gmail.com
Čtvrtek Únor 7 20:39:32 UTC 2008

No, s velikosti pisma by si slo jeste asi pohrat (renderovat nazvy
hotelu vetsim pismem nez nazvy stanic metra mi neprijde zrovna
idealni) ... zavisi to na elemstyles.xml, nebo je to nekde natvrdo?

Jinak vim ze je to testovaci verze, ale hodilo by se kdyby to umelo
brat parametry z commandline (parametr = soubor k nahrani), at nemusim
davat porad file->open a pak ten soubor hledat na disku (kdyby si to
aspon zapamatovalo naposledy pouzity adresar ....)

Rozhodne to ale jinak vypada dobre. Jde/pujde nastavovat taky hranice
mizeni nodu eventuelne jejich velikost pro node s tagy/bez tagu?
(trefovat se v JOSM nepresnou mysi do 3pixelovych mrnousu taky neni
nekdy to pravy orechovy :))

Martin