[Talk-cz] Mapa silnic podle RSD

hanoj enemy na mail.muni.cz
Neděle Únor 10 17:49:18 UTC 2008

> Spojovat nody me nenapadlo, ale opravdu by nemel byt problem to
> dodelat. Zitra to zkusim upravit.

Jeste kdyz uz jsme u toho spojovani nodu, nestalo by za to spojit ty
okresy do kraju? Tech bodu neni zase tolik na JOSM, aby museli byt po
okresech...

> Mimochodem aktualnost dat je u nekterych silnic dost miziva.
> Napriklad 3503 byla prelozena nekdy kolem roku 89 (na puvodni trase
> mel byt uranovy dul), ale v databance je porad na puvodnim miste.
*** To je zajimave, neco podobneho se mi nestalo... Byvava problem na
konci "slepych" silnic III. trid (kde uz konci statni a kde je
Krakonos). Mam pristup k datum z nichz RSD svou databanku vyrezava
(Silnicni Databanka Ostrava), ale jen pro Jihomoravsky kraj. Kdyby byl
nejaky tip na nesrovnalosti v JmK, tak sem s nim.

hanoj