[Talk-cz] Znaceni turistickych cest

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Úterý Únor 12 10:42:42 UTC 2008

Jenze tohle porad neresi soubezne trasy. Pokud bude vedle sebe
normalni zelena znacka a lokalni zelena znacka, tak to neni takto
mozne popsat (takova mista nejsou vyjimkou, dneska jsem jedno prosel s
gps). Navic kct imho neni jediny kdo dela znaceni.

Pouziti relaci v josm neni az tak hrozne, jak jsem puvodne myslel.
Jedina dulezita vec co chybi je stylovani podle relace, ale bez
upraveni elemstyle.xml neni mozne ani stylovani marked_trail, kct,
..., takze vetsina lidi stezky v josm stejne nevidi. Potlatch relace
opravdu nepodporuje, ale nevim jestli je to dostatecny duvod se jich
vzdat. Potlatch nepodporuje spoustu veci.

Dalsi moznost je pro soubezne stezky pouzit neco takoveho:

marked_trail_1=green
marked_trail_2=green
marked_trail_type_2=local

Je to bezpochyby osklivy hack, ale alespon by se timto zpusobem bylo
mozne stezku detailne popsat a pokud by se zlepsila podpora relaci,
tak ji bezztratove prevest na relace.