[Talk-cz] uhul meni nejenom adresu

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Únor 18 18:00:23 UTC 2008

Michal Grézl píše v Po 18. 02. 2008 v 18:39 +0100:

> to je tak vekej problem nechat si poslat celou republiku v maximalnim
> zoomu a ulozit? neni to problem:) Otazka je jestli to stihnem, protoze
> me uz celej den UHUL ortofoto nejede.

je to problem (nezkousite to prave ted? ten server je nejakej zaspalej)

wms ma omezeni na pocet sloupcu a radku. z principu nelze dostat ty data
pomoci wms v maximalnim rozliseni. na to je wcs, ale ted neumim
vyzkouset, jestli to uhul podporuje. asi spis ne. az to pojede, muzete
zkusit service=wcs&request=getcapabilities

krome toho, ani na serveru nejsou data ulozeny jako jeden soubor, ale
jako geotiffy -  a dava to smysl

pomoci tilecache dostanete co potrebujete bezbolestnym zpusobem

a hlavne

nenapadne ;-)

jachym

--