[Talk-cz] YWMS trochu jinak

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Středa Únor 20 13:18:34 UTC 2008

noone02 píše v St 20. 02. 2008 v 13:43 +0100:

> Chapu to spravne. ze i kdyz bychom ty data z UHULu dostali tak pri
> rozjeti vlastniho serveru budem v problemech s autorskym pravem ?
> Zkousel jim tam nekdo napsat jeslti by ty data nepredali? Rad prispeju
> na nakup nejake casti HW do naseho serveru poud to bude mozne. Myslim,
> ze hw ktery by nasim pozadavkum vyhovoval nevyjde pres ebay draho.

rekneme, ze se serverem by nebyl problem, nejakej tady uz tak jako tak
jede. podle me je momentalne nejzajimavejsi zdroj dat z cenie.
nepochopil jsem, jaky je aktualni stav,  jestli se to pouzit muze nebo
ne

jachym
--
Jachym Cepicky