[Talk-cz] YWMS trochu jinak

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Středa Únor 20 14:00:38 UTC 2008

2008/2/20 hanoj <ehanoj na gmail.com>:
> K overeni muzes pouzit data z CENIA, jak je psano na wiki:
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Czechia/free_map2osm
> Stejne pouziva  seznam.cz.
>
> Problem je, ze casto zjistis (jako ja), ze ty zaznamy z gps jsou dost na prd.
> Pak pripadne LANDSAT (ten je ted ale asi kratkodobe down).
>

> ha
> hanoj

Zaznamy s jedne gps jsou samozrejme naprd, ja bezne pouzival 2 (ted uz
mam 3) a to samozrejme cestnou tam i zpet, jinak je to nepouzitelne,
navic je potreba danou trasu projet nekolikrat v ruznych casech, pak
uz zadny podklad ani potreba neni, silnice jsou v pohode a lesni cesty
stejne vedou kazdej rok jinak takze tam nakej metr nehraje az tak
velkou roli.

Strasne me fascinujou anglicky a americky mesta, tam jsou za jednu
mapping session schopni zmapovat mesto, asi tam maji nizke domy daleko
od sebe;) a i ty jejich tracklogy jsou az prilis moc hezke.

Osobne jsem UHUL pouzival na obkreslovani domecku a riverbank.
--
Michal Grézl
http://walley.org