[Talk-cz] hranice v oblasti krkonos

noone02 noone02 na centrum.cz
Pondělí Leden 14 12:50:00 UTC 2008

Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> No, maly problem je ze nevim _presne_ kudy to ma vyst, ale je jasny ze
> tohle je blbe. Zkontroluju, ze to sedi na nekolika mistech
> (Spindlerovka .. severne od vrbatovy boudy) a jestli jo tak to posunu.
>
> Kazdopadne kdyby nekdo vedel proc je to blbe, nebo treba ze to nesedi
> kolem cely republiky, byla by to zajimava informace :-).

Hranice s nemeckem je take velmi nepresna, ale aspon nejaka je. Na DE
hranici (vychodni i zapadni) je v trase hranicnich kamenu stezka, ktera
je dobre videt na ortofotu. Zpresneni hranic at zustane na kazdem kdo se
v danem regionu orientuje. Pokud vidim ze je hranici evidentne spatne,
posouvam ji za byvalou signalku (stezka hned vedle dratu).