[Talk-cz] import UIR-ZSJ a pouzitelnost UIR-ADR (dlouhe)

BH singularita na gmail.com
Úterý Leden 29 22:48:54 UTC 2008

> a me prislo, ze uz je v OSM snad kazda zapadla viska bez starosty :)

Jen obce. Jejich casti uz ne. Na to jsem nemel spolehlive zdroje.

Kdyz jsem to importoval, tak jsem tam dal ty, kde rozdil vzdalenosti z
dvou ruznych zdroju byl mensi nez cca 800 metru. Pak jsem udelal
jejich prumer. Takze pokud jedno z toho byla zrovna nahodou presna
pozice, tak to co je ted v OSM muze byt klidne i 400 metru mimo. A
pokud oba dva udaje byly nekde mimo .... ale spoleham ze to lidi
popresouvaj na presnejsi mista az to budou v okoli dane obce mapovat
:)

Martin