[Talk-cz] pokusny import lesu

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pondělí Červenec 14 07:50:38 UTC 2008

Pokud si to dobre pamatuji, tak nazor byl ano, ale ve zjednodusenem
stavu. Preci neni mozne mit tam lesy v rozliseni 5m s rozlisenim
poddruhu lesu. Navic jsem zjistil i chybu v puvodni implementaci, ze se
muze stat, ze nektere lesy nebudou importovany a nektere lesy tam budou
dvakrat - je to z duvodu toho, ze puvodni WFS pracovalo trochu zvlastne
s BB oblasti. Kdyz tam zasahoval jen maly kousek lesa, tak jej
nezobrazil a kdyz tam zasahoval vetsi, tak uz jo. A mohlo se stat, ze
takhle les zobrazil ve dvou dlazdicich.