[Talk-cz] pokusny import lesu

kolda na web2net.cz kolda na web2net.cz
Středa Červenec 16 11:35:56 UTC 2008

Ahoj,

to je super zprava, ze na tom delas. Mozna bych se vubec nestaral o pocet
bodu. Ty se odstrani generalizaci, kde je budes mit vic pod kontrolou.
Preci jen do potracove zdrojaky jsou slozitejsi nez jednoduchy algoritmus.
Jestli chces muzu poskytnout python binding na potrace vcetne
douglas-pluckera. Pak bysme mohli vyseknout rozumne velkou bitmapu
(30x30km) a na te zdrojaky odladit ku oblibe cele konference. Vyslednym
kodem se pak prozene cela CR a bude hotovo.

Z ceho nakonec generujes? Spojil jsi cele Cechy do jedne bitmapy? Tim
totiz odpada problem se spojovanim podel tilu apod....