[Talk-cz] pokusny import lesu

kolda na web2net.cz kolda na web2net.cz
Středa Červenec 16 12:31:40 UTC 2008

> Zatim jsem delal pouze ten tile 0.1 na 0.1 stupne pri 2000x2000px.
> Nevim, jak je na tom potrace se zpracovavanim vetsich obrazu a lepit ty
> dlazdice dohromady mi taky neprijde uplne uzasny, protoze to bude
> strasne narocny na pamet. Uplne vidim imagemagick, jak se pri tom
> zapoti...

Tohle se prave moc hezky resi tim bindingem, protoze mu uz predhodim
jednobitovou bitmapu (nemusim ji generovat). Proste se nactou vsechny
tiles pomoci PIL a vytvori obrovskej BLOB, kterej se predhodi potrace
(vychazi to kolem 500MB). To, ze se procesor trosku zapoti je myslim
jedno. Bude se to delat jen jednou, ale bude to bez chyb spojovani.
Spojovani jsem si uz tolikrat uzil a vzdy vznikaly problemy. At si klidne
bezi hodinu, ale bez chyb. A za hodinu to ani nenapises...

> Udelal bych to po dlazdicich a pri generalizaci atp. bychom slucovali
> body, ktere budou blizko u sebe. A rozsekane bych ty lesy pak nechal
> podel tech dlazdic (duvody uz jsem psal minule - treba takove
> krivoklatsko by se stahlo v podstate cele kdyz by se clovek podival na
> kousek ulice v Beroune).

Jak jsem povidal vyse, spojovani je des. Ohledne sekani podle dlazdic, tak
to neni nejlepsi. Vznikaly by zbytecne ctverce. Tobe totiz ani nevadi, ze
je area obrovska pokus se sklada z 10 bodu.... Podle dlazdic Ti naopak
budou vznika usekle vycnelky z tilu...

> Binding do pythona nepotrebuji - cas behu potrace >>> cas spusteni
> aplikace, takze to prozenu normalne pres prikazovej radek a svgcka pak
> zpracuju jednoduchym parserem v jave. Dnesek jsem stravil studovanim
> formatu SVG, abych pochopil, co ty cisilka a pismenka uvnitr znamenaji :)

No jak myslis. Ja preferuji na tyto prace python, protoze ho precte skoro
kazdej a vyviji se mnohem rychleji. A nemusis studovat SVG ;-). Java je
pekna, ale na takove vecicky je asi zbytecna... Krom toho kazdy dalsi
mezikrok (meziformat) zvysuje pravdepodobnost chyb v procesu. Kdyz mas
moznost ziskat raw data z potrace, nebranil bych se tomu (i kdyz sis
samozrejmne dal praci studovanim SVG...)

Muzes nekam hodit tak 5*5 tilu, ze bych se podival jak vypadaji a vedel
alespon o cem mluvim?

Dik T