[Talk-cz] pokusny import lesu

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Čtvrtek Červenec 17 21:51:50 UTC 2008

Tak jsem to pokoril, po par upravach stacilo 1.5GB. Vysledek je zde.

http://www.web2net.cz/osm/lesy.7z

po rozbaleni je tam python skript, ktery generuje osm. Vygeneruje asi
1.2GB osm soubor. Je to tim, ze je polygon v nejvyssi presnosti, bez
uprav. Ze zdrojaku se vycte i format a zpusob zpracovani toho textaku.
Do funkce getPolygon se pote musi dopsat pripadna generalizace nebo
jakymkoliv jinym toolem. Zkuste si vyriznout par polygonu (staci vnejsi
smycku ukoncit napr. po deseti iteracich) a uvidite.

Dobre napady na zpusob generalizace vitam. Daji se pak pouzit i pri
vyrabeni jinych polygonu.

Mejte se