[Talk-cz] Duplicitni body

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Čtvrtek Červenec 24 21:10:49 UTC 2008

Michal Kovar napsal(a):
> Toho jsem se bal - tak jsem to radsi cely smaznul a holt to udelam po
> kouskach...btw jak mam v JOSM smazat cestu jednim kliknutim? Kdyz chci
> smazat cestu, tak mi po ni zustanou body...

Co tak pouzit JOSM mene nez pul roku stary?
Soucasny JOSM implicitne maze vsechny nepouzite nody, pro smazani way bez node
podrz Alt, pro smazani jen jednoho segmentu Shift.

Take se da v select modu dragem vybrat vice objektu a ty pak smazat najednou...

Pak je jeste moznost, ze josm u cestu smazal i s jejimi definicnimi body
a ty zbyle jsou ty duplicitni....
--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!