[Talk-cz] mobilni xhtml browser s podporou gps - nazor, pomoc

Pavel Machek pavel na suse.cz
Neděle Červen 1 10:23:24 UTC 2008

Ahoj!

> Rad bych poprosil o pomoc, pripadne nazor.
>
> Pracujeme na mobilni java aplikaci Locify (http://www.locify.com), ktera
> je vlastne mobilni xhtml browser s podporou GPS. Tedy pokud ma telefon
> interni nebo pres BT pripojenou GPS, tak dokaze posilat standardni http
> pozadavky na jakykoliv server s tim, ze obsahuji gps pozici. Jakou
> odpoved server vrati (jestli si ulozi aktualni pozici, vrati seznam
> kamaradu nebo wiki clanku v okoli nebo zobrazi mapu apod.) je jen veci
> invence tvurce toho daneho serveru (odpovedi jsou samozrejme jako xhtml,
> byt omezene a zobrazji se jako stranky).

...no, zadny velky zazrak. Interni web browser se zda byti dost
slaby... rozhodne si nepredstavujte "opera mini"...

A download az po registraci? Oops. Od toho asi nedavaj zdrojaky.

(Kdyby to nekdo chtel udelat poradne (a GPL :-), tak na
javaphone.sf.net je htmlviewer -- teda neumi obrazky ale to locify
mozna taky ne -- a spojit to s komunikaci s GPS je prace na den/dva...)
									Pavel