[Talk-cz] Plochy vod v OSM

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Středa Červen 4 22:42:21 UTC 2008

Tomas Kolda napsal(a):
> Takze pre alpha je zde:
>
> http://www.web2net.cz/osm/dist.zip
>
> Zatim to neumi nazvy cehokoliv (v databazi jiz jsou), zoom maximalne
> 1:100000 (ostatni nejsou vygenerovany) a je tam naprosto zakladni
> nastaveni barvicek. Nejsou vsechny dle OSM, ale tak jak se to libi mne.
> Hlavne highways jsou uplne jinak. Pri nejvetsim zoomu (<1:10000) jsou
> cervene videt features, ktere nemaji nastaveny vzhled (barvy apod.). Je
> tam videt i ta chyba s Berounkou...

Vratil bych se k tomuhle. Jak velky dataset zvladnete a jak by byla velka
ta databaze pod tim. Germany.osm (7.5M nodes, 1M ways)?
Planet.osm (>200M nodes, 20M ways)?

Do josm-ng jsem udelal mirnou opravu smerem k moznosti prace s jeste vetsimi
datasety - vyclenil jsem z DataSetu implementaci storage a od ni pozaduju
zhruba nasledujici API:
getNode(long)
getWay(long)
getRelation(long)
getPrimitives(Bounds, DeailLevel)

implementaci getPrimitives(Bounds, DetailLevel) zrejme mate (vicevrstvy
spatial index), zbytek je vcelku trivialni (pridavny jednorozmerny index).

Ja zatim na tuhle datovou strukturu nemam cas :-) tak vse drzim v pameti,
coz se pro czechia.osm stale da....

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!