[Talk-cz] WMS: II. vojenske mapovani od CVUT

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Středa Březen 5 09:37:06 UTC 2008

ciao,
hanoj píše v Ne 02. 03. 2008 v 20:43 +0100:
> *** kdyz mapuju tak me zajima i historie uzemi, k tomu je 2.voj
> mapovani vyborne.
>
> JOSM jako WMS prohlizecka je asi tak stejnej sunt jako jakykoliv GIS.
> Nebot skrze WMS jsem jeste nevidel tahat data, ktera by sla
> analyzovat, nebo delat neco vic nez jen zobrazit. A funkcni WFS
> implementace me taky jeste nepotkala.

velky omyl - wms je v gisech pouzitelne. bavime se o podpore
getcapabilities, automatickem panningu, getfeatureinfo & spol.

wms *neni* urceny pro prenos dat k analyze, ale k tvorbe map - obrazku.

pro data, ktery se maji dale analyzovat je wcs/wfs

> *** zname odkazy na WMS a SHP zdroje jsem pridal na:
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Czechia#Maps_and_other_links
>
> hanoj

dik

jachym