[Talk-cz] CUZK - licence

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Březen 5 11:35:29 UTC 2008

> jestli jsem to dobre pochopil, tak je to jinymi slovy to, co jsem uz
>  psal: ArcIMS ma problem s prevodem krovak->wgs84 ("epsg:102067" ->
>  epsg:4326)
>
>  background:
>
>  Vsechna data z cenie a cuzk jsou originalne ulozena v epsg:102067 a do
>  wgs84 se prevadi
>
>  vsechna data z kraje vysocina, stejne jako help service, jsou ulozena v
>  epsg 102067
>
>  help service pouziva k transformaci mapserver (proj4).
*** chtel jsem tim rici, vlastne te poprosit, zda by to neslo opravit:
"ortofoto CENIA protazena krz WMS BN HELP" nedava korektni vystup -
nesedi na sebe jednotlive obrazky (mapove vyrezy) z WMS BNHELP.
Zvlaste je to videt u liniovych staveb (dalnice, letiste). Stred WMS
pozadavku sedi, ale okraje jsou hodne mimo u vsech meritek, podrobne
viz predchozi mail, nebo:

http://gis.templ.net/JOSM-EPSG4327.png
http://gis.templ.net/JOSM-EPSG4327_Mercator.png

hanoj