[Talk-cz] Propagace OSM v ČR

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Březen 25 08:15:47 UTC 2008

Ahoj,

nápad jistě dobrý, ale šel bych na to spíše přes "odbornou" veřejnost.
Konferenci v Praze jsme už prošvihli, ale na Geoinformatiku ve veřejné
správě je právě tak čas začít připravovat abstrakt [1].

Tradičně mají věci okolo Open Source velkou podporu na GIS Ostrava  [2],
která je v lednu.

Jáchym

[1] http://www.giscagi.cz/ip.htm
[2] http://www.gis2009.com/