[Talk-cz] Turisticke znacky a relace

Kubajz kubajz na kbx.cz
Úterý Květen 13 09:39:02 UTC 2008

Ahoj,

jako napad se mi to libi. Prosim, napis to jako navrh namisto soucasne
stranky na wiki do proposed features.
Porad ale zustava otazka, jak to renderovat, protoze soucasna jedina
pouzitelna relace je multipolygon a ta se do DB uklada jako polygon.
Jak ulozit do databaze nepodporujici relace znacku nevim - ulozit ji
jako dalsi cestu? To je potreba vyresit, protoze je hezke znacit veci
nejak, ale pokud se to nebude dat vyrenderovat, je to na nic...