[Talk-cz] Cyklostezky v Praze a prahounakole.cz

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Úterý Květen 13 13:15:24 UTC 2008

Super, to je skvělá zpráva, ale potřebovali bychom teda ty dvě samotné
vrstvy :-) Na webu to je všechno sloučené a georeferencované, ale
vzhledem k vrstvě Shocartu není košer podle toho kreslit.

Dalsi otazka je, jak tagovat ty neoficialni cyklotrasy a cyklozajimave
POI, IMHO to bude potrebovat vymyslet par novych tagu, protoze je tam
spousta zajimavych informaci.

Na neoficialni cyklotrasy navrhuji pouzit moje oblibene relace ;-) a
nejaky zvlastni tag, trebas network=ucn (unofficial cycle network).

Navrh mapovani tagu:
cesty - highway (klasicky)
cyklostezka - highway=cycleway
cyklistický pruh - ?, debatovalo se to nedávno v talku, ale nejak bez vysledku
chodnik - highway=footway
stezka pro chodce a cyklisty - highway=cycleway, foot=yes (nebo
naopak, podle uvazeni lokalni situace)
jizda v tramvajovych kolejich - railway=tram bicycle=yes ?

Kvalitní povrch - surface=paved
Nerovný povrch - surface=cobblestone
Nezpevněný povrch - surface=unpaved

Zpomalovací práh - barrier=speed_bump
Obrubník - ?
Schody - highway=steps vodící lištu řešit dodatečným tagem, třebas
bicycle=guide_rail?
Stoupání, klesání - incline=...
Přechod pro chodce - highway=crossing , obrubníky řešit nějakými
dodatečnými tagy ?

POI ještě musím promyslet, kdyžtak to později hodím na wiki.
=TT=