[Talk-cz] import lesu

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Čtvrtek Květen 15 12:47:07 UTC 2008

Kubajz napsal(a):
> Soucasny skript nezohlednuje duplicitu bodu a zavede klidne dva stejne.
> Indexaci jsem mel namysli to, ze se bude drzet tabulka bodu (index) v
> pameti po celou dobu zpracovani lesu a bude se napred zkoumat, zda bod
> uz v indexu neni, nez se vybleje do .osm souboru.

... by rozhodne byla na miste.
Ony sice renderery vyrabeji mapu az do 30cm/px, ale mapovat
okraje lesa s detaily v jednotkach metru nema moc smysl, obzvlaste
kdyz jde o drobne rozliseni uvnitr souvisleho lesniho porostu.
Zachovanim pouze obalovych krivek lesa by se velikost datasetu
redukovala nejmene o 90% a to uz by pomalu davalo smysl importovat.

Soucasny export UHULu ma ~30M nodu, po odstraneni duplicit jich bude
~15M, po redukci vnitrku se dostaneme radove na 1M. To je porad
2x tolik nez vsech ostatnich nodu v cele CR, ale dovedu si to uz predstavit.

Musime si pak ale polozit otazku co a jak podrobne v te mape chceme mit.
Popr. se opravdu zacit vazneji bavit o tematickych vrstvach v OSM.org

Opravdu chceme mit podrobnejsi mapu lesu nez treba silnic?

Patri do mapy treba vsechny budovy? (>2M domu -> >12M OSM primitiv,
potencialni import z katastru, pokud by licence povolila)
"Ostatni" mapy ty budovy maji (bitmapove), viz nahodne:
http://www.mapy.cz/#x=129562992@y=136523456@z=16@mm=ZRP

Jake jeste datasety obdobne rozsahlosti by se chtely importovat?