[Talk-cz] import lesu

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Čtvrtek Květen 15 19:31:56 UTC 2008

BH napsal(a):

> Takhle podrobna data (t.j. rozdeleni dle typu lesa by vyuzili nejspis
> jen lesnici (ti si to ale budou spise tahat rovnou z UHULu) a pak lidi
> vyrabejici mapy na orientacni beh - jenze jednak ti si to muzou
> stahnout z UHULu sami, jednak stejne musi do lesa aby zmapovali
> "kazdicky sutr v lese" :) IMHO pouze ty obalove krivky budou asi
> stacit :)

> Spravnym resenim tohoto "problemu" neni zjednoduseni mapy lesu, ale
> zlepseni mapy silnic :)

Zajiste. Doplnit silnicni sit osobne povazuju za primarni. RSD export
spolu s funkcnim UHUlem je pro dany ucel uzasny nastroj.

> 12M OSM primitiv neni zas tolik :)
Cela czechia.osm ma zatim stale <1M primitiv...

 > Samozrejme je otazkou, odkud ty budovy
> sehnat ... zatim asi jedina realna moznost je kreslit je rucne podle
> UHULu nebo Yahoo.
Oslovit katastr? Rucne podle jejich WMS by slo mnohem lepe nez dle UHULu,
ale katastr ma ty data urcite i nejak vektorove. Alespon co jsem zanasel
svuj dum do katastru, daval jsem jim dost presna data v Krovakovi ;-)

> Vodstvo? Silnice 3. tridy? Hranice okresu/kraju/atd? Cyklostezky?
> Turisticke trasy? Cokoliv zajimaveho, co kdo vyhrabe s licenci
> umoznujici import a ma to rozumnou velikost :)

Ulicni sit? Nekdo tu chtel prokladat polygony mezi body z uir_adr
a tim generovat hint. Nejaky pokrok?

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!