[Talk-cz] UIR-ADR podruhé

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Úterý Listopad 4 12:10:41 UTC 2008

Jeste by slo udelat plugin do JOSMu, ktery stahne z webove sluzby
vsechny adresni body pote co se klikne na nejakou higway. On podle nazvu
zkusi vyhledat adresy a pokud budou nastavi je na stred te cesty. Pote
se rozstrkaji a ulozi. Kdyz bude chtit nekdo pokracovat vybere dalsi
cestu, stahne, ulozi atd...