[Talk-cz] Pismeno u oznaceni silnice 3. tridy

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Středa Listopad 12 21:21:01 UTC 2008

Ahoj,

On Wed, Nov 12, 2008 at 07:45:26PM +0100, Petr Dlouhý wrote:
> Značit čísla silnic nebývá v normálních mapách zvykem (V OSM to samozřejmě
> význam má, už jen kvůli kontrole proti registru). V praxi jsem čísla viděl
> jen jako součást čísla mostů (mají kvalitní plechovou tabulku). Wikipedie
> říká:

takze o pismenkach nic :(.

> V _mapách_ ŘSD je u třetích tříd číslo malé a bez mezery, proto jsem to
> tak začal dělat v době, kdy jsem nepoužíval registr. Osobně jsem si
> upravil registr, tak abych kontroloval proti malým písmenům bez mezer.
> Přikláním se k názoru, že by se to mělo nechat na malých písmenech, ale
> jestli někdo bude mít důvod a energii to předělat, tak mu bránit nebudu.

potvrzuji ze v tomto je rozpor. Vznesl sem dotaz na RSD ktery z formatu je
'spravny', o vysledku budu informovat.

Format bez mezery (velke/male pismenu uz neni relevantni) ma jednu
vyhodu: Nekdo bude hledat 1234a -> najde spravnou silnici. Bude hledat 1234 ->
najde taky. S mezerou uz takove stesti mit nebude (v prvnim pripade).

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy

Email: onovy na nomi.cz