[Talk-cz] Dotaz na oznac(ení ulice se zákazem vjezdu

Kubajz kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Listopad 13 08:53:58 UTC 2008

Ondrej Novy napsal(a):
> Ahoj,

> souhlasim (s druhym odstavcem). K prvni casti: Pokud chci mapovat detailne
> malou oblast - coz je mimochodem to co dela prave clovek ktery polozil puvodni
> dotaz tak tyto detaily jsou dulezite. Kdyz na ne ted budeme kaslat, kdo to pak
> bude uklizet?

> ale pozor. Zde mame znacku 'zakaz vjezdu MOTOROVYCH vozidel mimo dopravni
> obsluhy'. Takze tvuj argument se sesedanim z kola je mimo. Ta znacka je zde
> prave proto aby cyklisty dovnitr pustila.
> To ze ty nedodrzujes pravidla silnicniho provozu kdyz jedes po silnici asi
> [...]
Vysledkem pak bude to, ze nas routovani pak nepusti ani po
cyklostezkach, protoze tam casto jsou cedule zakaz vjezdu vsech vozidel
a vedle toho provokativne cedule s cyklostezkou. Snazim se poukazat ne
na to, ze nedodrzuji na kole predpisy, ale na to, ze ve znaceni na
silnicich je strasnej bordel a ze nema smysl za kazdou cenu opisovat ty
znacky do uplnych detailu. Navic clovek jedouci na kole proste nema na
vyber - nebo jsem prehledl mesto, kde se da jezdit tak, aby nemusel
porusovat zadne predpisy a zaroven nezvysil statistiku mrtvych na silnici?