[Talk-cz] Pismeno u oznaceni silnice 3. tridy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Listopad 19 06:52:46 UTC 2008

On Tue, 18 Nov 2008 18:20:47 +0100, Ondrej Novy <onovy na nomi.cz> wrote:

Ahoj,

tak já se k tomu tedy taky vyjádřím. Mě osobně na tom formátu moc
nezáleží, důležité podle mě je, aby to bylo jednotné a aby šlo kontrolovat
proti databázi ŘSD.
Osobně bych to nechal tak jak to je, případně použil formát z databáze ŘSD
aby se nemuselo nic měnit ve skriptech pro kontrolu s databází. Ještě by
možná šlo psát "ref"="1234;1234a", ale je otázka, jestli mají všechny
aplikace pracující s OSM opravdu implementovaný středník jako oddělovač,
tedy jestli by to všude fungovalo.

--
Petr Dlouhý