[Talk-cz] Použití ÚIR-ZSJ

BH singularita na gmail.com
Středa Listopad 19 16:38:59 UTC 2008

Tak koukam na http://www.czso.cz/csu/rso.nsf/i/prohlizec_budov_budinfo

--- citace ---

Kontakty pro další informace a data:

Součástí zveřejněných dat na webových stránkách nejsou souřadnice
budov a adresních míst. Soubory včetně těchto dat jsou k dispozici na
vyžádání na ústředí ČSÚ Praha, odboru elektronických prezentací.

--- konec citace ---

Mozna by stalo za to se tam zastavit a rovnou se i optat na podminky
pouziti ... treba bychom mohli nakonec mit adresni body a mozna i
budovy v cele CR :)

Martin