[Talk-cz] Pismeno u oznaceni silnice 3. tridy

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Čtvrtek Listopad 20 21:13:53 UTC 2008

Mame tady flame o malickem detailu, na kterem vetsine lidi stejne
nezalezi, takze si zahraju na diktatora :-). Do skriptu jsem pridal
podporu pro ref:rsd. Doporuceny zpusob je dat do ref cislo silnice bez
pismena, do ref:rsd pripadne cislo i s pismenem. Nic vam ale nebrani
napsat cislo s pismenem primo do ref.