[Talk-cz] Pismeno u oznaceni silnice 3. tridy

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pátek Listopad 21 15:12:27 UTC 2008

A nestaci tam dat nejaky regexp?

V pythonu napr.

m = re.search(r"^([0-9]+) *?([a-zA-Z]?)$", attr)
assert m is not None
print "cislo", m.group(1), "pismeno", m.group(2)

Nebo podobne... Muzete si tam dat oddelovace a cokoliv. Ale striktne
bych format asi nenutil, kdyz to neni treba...